Koho hledáme?
Kolegyni nebo kolegu, guru, geeka, specialistu s IT jako životní vášní. Zejména pak v oblasti IS a ERP. Někoho, kdo chce doplnit tým profesionálů, kteří se starají o chod informačních technologií, které jsou zázemím pro chod moderně řízené veřejné instituce. Správce komunikačních technologií, sítí, serverů, hardware i virtuálů. Člověka, který se nebojí interakce s uživateli. Kolegu nebo kolegyni, které/mu nečiní problém komunikovat s dodavateli, kolegy a kolegyněmi ani systémy. Nemá fobii z cloudů, moderních nástrojů a systémů na bází Windows i Linux. Ocení menší kancelář, metro B (Palackého náměstí) a převážně pracoviště Praha 2.
Co Vás čeká?
- odpovědnost za instalaci, provoz, rozvoj a dostupnost svěřených IS;
- podpora provozu vyvolávacího systému a platebního automatu;
- administrace serverů s OS Windows (případně Linux);
- správa VMware vCenter Server (možnost školení);
- uživatelská podpora (helpdesk) na úrovní L2;
- správa a zajištění dostupnosti podpůrných systémů a tiskových konfigurací;
- zajištění agendy podpisových certifikátů a tokenů v režimu sekundárního garanta;
- koordinace, optimalizace, nastavení monitoringu a automatizaci provozních činností;
- participace na zvyšování a zajištění kybernetické bezpečnosti;
- účast na rozvojových projektech s agilními týmy;
- rozvojové osobní + týmové kvartální cíle, jednoduchý reporting.
Co nabízíme?
- náborový příspěvek 30.000,- Kč;
- platové ohodnocení v 11. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů + osobní příplatek po zaučení (zpravidla po zkušební době);
- pracovní poměr na dobu určitou (max. 1 rok) s možným prodloužením na neurčito;
- termín nástupu ihned, případně dle dohody;
- zaučení, zaškolení a podporu nadřízeného;
- útulné a čisté pracovní prostředí v menších kancelářích;
- pracoviště Podskalská 19 - Praha 2;
- zaměstnanecké benefity, např.: flexibilní začátek / konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, 5 dnů zdravotního volna, stravné ve výši 120 Kč za odpracovaný den (zaměstnanec nic nedoplácí), příspěvek na vzdělávání a volnočasové aktivity, možnost dalšího rozvoje a vzdělávání, částečná práce z domova aj.
Co požadujeme?
- SŠ nebo VŠ vzdělání, nejlépe technického směru;
- 2 roky doložitelných praktických zkušeností (ukažte, co jste dokázal/a, vytvořil/a, dělal/a, vybudoval/a);
- pokročilou znalost OS Windows 10, Windows Server, GPO, AD;
- znalost principů a funkcí ERP systémů (ideálně GINIS) = výhoda;
- znalost alespoň jednoho z uvedených řešení: GroupWise, Vita, Yamaco, Scarabeus, Misys, VMWare, Cisco, Fortinet;
- schopnost tvorby provozní dokumentace a sdílení know-how;
- časovou flexibilitu (držení pohotovosti on-call, pouze část dní);
- anglický jazyk na technické úrovni, plynulá čeština.
Oceníme
- zkušenost s podporou ERP velkou výhodou, ideálně GINIS;
- zkušenost a znalost některého ze systémů: Yamaco, Scarabeus, Misys;
- znalost virtualizace v prostředí VMWare;
- znalost Oracle (správa a provoz);
- znalost databází, jazyka SQL, případně PL/SQL (čím více, tím lépe);
- administrace Cisco prvků a orientace v infrastruktuře LAN až po WAN;
- znalost Linux prostředí na úrovní administátora výhodou;
- schopnost skriptování (cokoliv z uvedeného: Bash, PHP, PowerShell, Perl);
- smysl pro humor a zodpovědnost zároveň, zajímavé hobby;
- a takové ty samozřejmosti jako analytické myšlení, pečlivost apod.
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 31. 8. 2022, 12:00 hodin
S veškerými formalitami spojenými s přihláškou do výběrového řízení Vám rádi pomůžeme. Neváhejte kontaktovat personální oddělení, paní Markétu Jandovou (tel.: 602 342 655, marketa.jandova@mestocernosice.cz).
Přihláška musí být následně podána písemně v zalepené obálce s označením Přihláška na volné pracovní místo – Administrator IS (L2+). Přihlášku je nutno doručit do podatelny Městského úřadu Černošice na adresu Karlštejnská 259, 252 28 Černošice, nebo do podatelny na adresu pracoviště Praha, Podskalská 19, 120 00 Praha 2.